pondělí 20. srpna 2012

AQUOLINA

Včera jsem zabloudila do parfumerie Fann a zaujala mne kolekce italské pleťové kosmetiky Aquolina. Různé vůně ve mne vzbudily vzpomínky na dovolenou v Itálii - všechny výrobky voněly jako Italská zmrzlina! Ihned jsem si jeden koupila na vyzkoušení a nejspíš si pořídím ještě nějaký. Zaujal mne například marcipán nebo bílá čokoláda. Já jsem si klasicky pořídila Vaniqlia&Cioccolato a voní nádherně. 

Přidávám recenzi přímo ze stránek: Kosmetická značka Aquolina má svůj původ v romantické Itálii. Tato italská společnost byla založena roku 2002 proslulým a vyhlášeným labužníkem, za kterým se ve skutečnosti skrývá žena, jejíž jméno je Antonella Pascale. Značka Aquolina je přitom „vedlejším produktem“ společnosti Selectiva. (http://www.fann.cz/e-obchod/katalog/pece-o-plet/Aquolina)










  • Vanilla and Chocolate – čokoláda s vanilkou
  • HLAVA – mléčné tóny, kakao, karamel
  • SRDCE – horká čokoláda
  • ZÁKLAD – vanilka, pižmo, hnědý cukr
    Sladká a jemná tělová péče pro ženy podle nejnovějších trendů je vybavena lahodnými vůněmi. Koupelové a sprchové krémy a tělové krémy obsahují všechny klíčové složky produktů Aquolina.
  • Bohaté a hydratující textury.
  • Vskutku inovativní balení produktu.
  • Sladké a gurmánské tóny ve třech harmonizujících kompozicích.
  • Žádné komentáře:

    Okomentovat